ADMIN

Promovare

 • 
www.groupromo.ro
pagini web oradea web design oradea , comert electronic, magazine online , oferte pret ,pagina web firma , pagina web prezentare , creatie web, gazduire web domenii web , servicii web promovare SEO, online

1 2

Link authority

Link authority
Link authority

Link authority, se refera la cat de mult din puterea unui site se transmite printr-un link. În alte cazuri, se foloseşte pentru a defini totalul puterii reţelei de linkuri ale unui site.



Search Engine Optimization” (SEO, în română: optimizare pentru motoare de căutare)

Search Engine Optimization” (SEO, în română: optimizare pentru motoare de căutare)
Search Engine Optimization” (SEO, în română: optimizare pentru motoare de căutare)


Search Engine Optimization
” (SEO, în română: optimizare pentru motoare de căutare) este o sub categorie a marketing-ului online, practică apărută în anul 1990, odată cu apariţia primelor site-uri pe Internet, şi care reprezintă totalitatea tehnicilor prin care un site web este adus la o formă în care este propulsat mai sus în lista de rezultate date de un motor de căutare pentru diverse cuvinte-cheie. Cu timpul, optimizarea unei pagini web a unui site a devenit un serviciu oferit de unele companii şi/sau corporaţii



Alt Attribute (Atributul Alt)

Alt Attribute (Atributul Alt)
Alt Attribute (Atributul Alt)

Alt Attribute (Atributul Alt) - Acest atribut este utilizat pentru a specifica un text alternativ. Spre exemplu, motoarele de căutare nu sunt capabile să distingă cu uşurinţă ceea ce este într-o imagine. Atributul pentru imagine (img) - ALT permite motoarelor de căutare să citească un text alternativ pentru imaginea respectivă.
O etichetă HTML care este plasată în secţiunea head a unei pagini web. Prin intermediul acestor etichete se oferă informaţii adiţionale despre pagina web. Aceste informaţii nu sunt afişate pe pagina web, ele fiind citite doar de către motoarele de căutare.



Backlink-ul este un link situat într-un alt site

Backlink-ul este un link situat într-un alt site
Backlink-ul este un link situat într-un alt site

Backlink-ul este un link situat într-un alt site care face trimitere către site-ul sursa. Backlink-urile sunt folosite pentru promovarea altor site-uri în afara motoarelor de căutare.
Numărul de backlink-uri poate influenţa considerabil poziţia unui site în motoarele de căutare şi implicit numărul de vizitatori.
Majoritatea motoarelor de căutare acordă o importanţă sporită acestui număr de backlink-uri şi mai ales valorii lor



Bounce Rate-ul (numit şi procent de ieşire)

Bounce Rate-ul (numit şi procent de ieşire)
Bounce Rate-ul (numit şi procent de ieşire)

Bounce Rate-ul (numit şi procent de ieşire) este rata de ieşire de pe un site a unui utilizator ce intră pe o pagină din site-ul dvs. şi pleacă pe alt site, fără să acceseze o altă pagină din site.



Cookie de Urmarire. Un cookie HTTP sau un modul cookie

Cookie de Urmarire. Un cookie HTTP sau un modul cookie
Cookie de Urmarire. Un cookie HTTP sau un modul cookie

Cookie de Urmarire. Un cookie HTTP sau un modul cookie este un text special, deseori codificat, trimis de un server unui browser web şi apoi trimis înapoi (nemodificat) de către browser, de fiecare dată când accesează acel server. Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare precum şi pentru urmărirea comportamentului utilizatorilor; aplicaţii tipice sunt reţinerea preferinţelor utilizatorilor şi implementarea sistemului de „coş de cumpărături”.



Link Popularity

Link Popularity
Link Popularity

Link Popularity este expresia calitativă şi cantitativă a celorlalte site-uri care fac referire la site-ul vostru. Este un criteriu pe care îl folosesc toate motoarele de căutare. Presupunând ca ar fi total imparţial, un site cu un număr mare de linkuri care fac referire la el este văzut ca fiind relevant de către comunitate şi aceasta se vede rapid în motoarele de căutare. Un site la care nu se refera nimeni este considerat ca fiind de mai mica importanta pentru aceiaşi vizitatori.



PageRank este un algoritm de analiză a hiperlink-urilor din Internet

PageRank este un algoritm de analiză a hiperlink-urilor din Internet
PageRank este un algoritm de analiză a hiperlink-urilor din Internet

PageRank este un algoritm de analiză a hiperlink-urilor din Internet, folosit de motorul de căutare Google pentru a acorda o pondere fiecărui element dintr-o mulţime de documente interconectate prin hiperlink-uri, cu scopul măsurării importanţei relative în cadrul mulţimii. Dacă pagina A conţine un link către pagina B, se presupune implicit că A afirmă despre B că acesta este important, deci B trebuie să fie mai bine cotat în clasamente. Cu cât există mai multe legături calitative către un site, cu atât PageRank-ul acestuia va fi mai mare şi locul în clasament mai înalt. Coeficientul PageRank este un număr întreg care poate lua valori între 0 şi 10.



PREFIXE PENTRU GOOGLE

PREFIXE PENTRU GOOGLE
PREFIXE PENTRU GOOGLE

Inserati manual prefixele următoare şi reţineţi utilitatea lor:
link:url – arată alte pagini legate de acest link
related:url - acelaşi URL ca "ceea ce este legat" de la SERPs.
site:domain - domeniu de căutare pentru a restrânge rezultatele domeniu dat.
allinurl: - afişează doar paginile cu toţi termenii în URL.
inurl: - ca allinurl, dar pentru cuvântul următor
allintitle: - indică rezultate numai cu termenii din titlu.
intitle: - similar cu allintitle, dar numai pentru cuvântul următor. "Intitle: Google seoforgoogle" găseşte numai pagini - cu seoforgoogle în titlu, şi Google oriunde pe pagină.
cache:url - va afisa versiunea Google a url-ului trecut.
nfo:url - va afişa o pagină care conţine legături la căutări legate, backlink, precum şi paginile care conţin URL.
Acest lucru se face la fel daca tastaţi URL-ul în caseta de căutare.
spell: - verifică corectitudinea cuvântului după care îl caută
stocks: -caută cuvântul într-o arhivă de index
filetype: va restricţiona căutările la care filetype. "-Filetype: pdf" pentru a elimina fişiere Adobe PDF.
daterange: - este acceptată în formatul de dată Julian numai. 2452384 este un exemplu de o dată Julian.
maps: - dacă introduceţi o adresă de stradă, un link la Yahoo Maps şi la MapBlast vor fi prezentate.
phone: - introduceţi orice care arata ca un număr de telefon pentru a avea un nume şi adresa afişate. Acelaşi lucru este valabil pentru ceva care arată ca o adresă (includ un nume şi un cod poştal)
site:www.nume.domeniu "+www.nume.+domeniu" - vă spune cât de multe pagini din site-ul dvs. sunt indexate de Google
ex site:www.bihor.ro "+www.bihor.+ro"

allintext: Caută numai într-un text de pagini, dar nu şi în link-uri sau pagina de titlu
allinlinks: căutări doar în link-uri, nu text sau titlu




RSS este o familie de formate de fluxuri web

RSS este o familie de formate de fluxuri web
RSS este o familie de formate de fluxuri web

RSS este o familie de formate de fluxuri web, specificate în XML şi folosite pentru Web syndication. RSS este folosit (printre altele) pentru ştiri, weblog-uri şi podcasting. Web feed-urile oferă conţinut web sau sumare de conţinuturi web împreună cu legături către conţinutul complet al respectivei surse de informaţii şi alte metadate. RSS oferă această informaţie sub forma unui fişier XML numit feed RSS, webfeed, stream RSS sau canal RSS..



1 2

Pagina Facebook
Groupromo Management




www.pagini-web.groupromo.ro/index.php?idmenu=71&vanzari=71#sthash.aNGvrHWL.dpbs www.firme.bihor.ro www.bihor.ro www.crisulrepede.ro www.episcopiaoradiei.ro